.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرعامل باشگاه نساجی به فروش خانه محمود فکری ؛
سیف الله پور : فکری باید پول بیشتری به نساجی می‌داد
شمال نیوز : مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: هیچ کس حال و روز ما را در آن روزهایی که در شرایط سخت بودیم، تیم شکست می‌خورد و هواداران ناراضی بودند فراموش نمی‌کند ....
سیف  الله پور : فکری باید پول بیشتری به نساجی می‌داد

شمال نیوز: مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران درباره رأی کمیته استیناف و محکومیت محمود فکری توضیح داد. سیف‌الله ایزد‌پور گفت فکری حالا باید خانه‌اش را بفروشد و ای ‌کاش کمیته استیناف موشکافانه‌تر این پرونده را پیگیری می‌کرد چون در این صورت فکری باید پول بیشتری به نساجی می‌داد.

 

مدیرعامل نساجی افزود: به هر حال رأی داده شده و در روز جلسه کمیته استیناف من به همراه وکیل باشگاه و محمود فکری و وکیلش در جلسه حضور داشتیم.

 

او تصریح کرد: حتما دوستان موشکافانه به این قضیه پرداخته‌اند، حتی در دور اول ما به این رأی اعتراض و اعتقاد داشتیم فکری باید مبلغ بیشتری به نساجی بدهد اما با این حال به رأی کمیته استیناف احترام می‌گذاریم. اگر هم محکوم می‌شدیم باز همین حرف را می‌زدم و اگرچه فکری مربی ارزنده، بااخلاق و بزرگی است ولی باید تابع قانون باشیم.

 

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: هیچ کس حال و روز ما را در آن روزهایی که در شرایط سخت بودیم، تیم شکست می‌خورد و هواداران ناراضی بودند فراموش نمی‌کند، ۱۳۹۹ سال بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و امیدوارم هیچ وقت این اتفاق تکرار نشود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.47 seconds.